یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت گوگل برای اپلیکیشن جی‌میل خود قابلیتی را معرفی کرده‌است که به واسطه آن درصورت درافت ایمیلی مهم، از هوش مصنوعی برای هشداردادن به کاربران استفاده می‌شود.

ایمیل

براساس گزارش ديلي‌ميل، اين فناوري هم‌اكنون در اپليكيشن جي‌ميل نسخه iOS موجود است و كاربران مي‌توانند از بخش تنظيمات آن را روشن كنند.

فناوري هوش مصنوعي افزوده شده به جي‌ميل مي‌تواند ايميل‌هاي دريافتي كاربر را دسته‌بندي كرده و مهمترين آنها را شناسايي كند. كاربر همچنين مي‌تواند پيام هشدار را براي ايميل‌هايي كه اهميت كمتري دارند، خاموش كنند.

گوگل از اين رو هوش مصنوعي را به سيستم هشدار ايميل‌هاي خود افزوده‌است تا از ارسال پيام‌هاي هشدار غيرضروري به كاربران جلوگيري كند و تنها زماني پيام هشدار ارسال مي‌شود كه ايميلي مهم براي كاربر رسيده باشد.

اين پيام‌هاي هشدار از قابليت‌هاي قدرت يادگيري ماشيني و هوش مصنوعي جي‌ميل براي شناسايي پيام‌هايي كه براي كاربر در اولويت قرار دارند،‌استفاده مي‌كند. گوگل اعلام كرد اين قابليت جديد به زودي به جي‌ميل افزوده خواهد شد.

گوگل ماه گذشته نيز قابليتي جديد به نام "نگاشتن هوشمند" را به جي‌ميل افزود كه اين قابليت نيز از هوش مصنوعي براي نوشتن خودكار ايميل استفاده مي‌كند. اين قابليت براساس "پاسخ هوشمند" جي‌ميل ايجاد شده‌است، قابليتي كه سال گذشته به جي‌ميل موبايل افزوده شد و براساس آن گوگل در حين پاسخ‌دادن كاربر به يك ايميل به او پيشنهاداتي براي بهتر نوشتن مي‌دهد.

کد خبر 408168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha