شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: یوان مگرگور گزینه اصلی بازی در نقش دوران بزرگسالی دنی تورنس در دنباله فیلم سینمایی «درخشش» است.

یوان مگرگور

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، بازيگر سرشناس اسكاتلندي كه سال گذشته حضوري درخشان در سريال «فارگو» داشت و براي بازي در آن برنده جايزه گلدن گلوب هم شد، در حال مذاكره براي بازي در پروژه‌اي است كه بر اساس «دكتر اسليپ» توليد مي‌شود. استفن كينگ اين كتاب را سال 2013 در ادامه ماجراهاي فيلم تحسين‌شده و ترسناك سال 1980 نوشت و گفته مي‌شود مگرگور بازيگر محبوب كينگ براي بازي در دنباله «درخشش» است.

«دكتر اسليپ» داستان بزرگسالي دني را روايت مي‌كند كه درمي‌يابد اشتراك‌هايي با پدرش دارد و از توانايي‌هاي خود براي درمان بيماران لاعلاج بهره مي‌برد. دني با دختري جوان شبيه خودش آشنا مي‌شود كه توانايي‌هايي مانند كودك «درخشش» دارد. آن دو به اين نتيجه مي‌رسند كه در دام گروهي عجيب گرفتار شده‌اند و اين گروه مي‌خواهند با كشتن دختر و پسر، قدرت‌هاي عجيب آنها را از آن خود كنند.

مايك فلانگان، فيلمساز آمريكايي گونه وحشت كه آثاري چون «پيش از آنكه بيدار شوم» و «سكوت» را در كارنامه دارد روي صندلي كارگرداني «دكتر اسليپ» مي‌نشيند و ترور ميسي آن را تهيه مي‌كند. اين دو سال گذشته فيلم «بازي جرالد» را با اقتباس از كتابي به همين نام نوشته كينگ توليد كردند كه در شبكه نتفليكس پخش شد.

«دكتر اسليپ» براي اكران در سال 2020 توليد مي‌شود تا همزمان با چهلمين سالگرد نمايش «درخشش» روي پرده سينماهاي جهان برود. استنلي كوبريك فقيد آن فيلم را در گونه وحشت با بازي جك نيكلسن ساخت كه در كمال شگفتي نامزد دريافت دو جايزه تمشك طلايي بدترين بازيگر زن (شرلي دووال) و بدترين كارگردان شد. «درخشش» 20 ميليون دلاري در گيشه جهاني 45 ميليون دلار فروخت و جايگاه يك كالت كلاسيك را در تاريخ سينما از آن خود كرد.

کد خبر 408140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha