شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: امید ابراهیمی زرندینی ۲۵ شهریور ۱۳۶۶ در نکا در مازندران به دنیا آمد.

ebrahimi

امید ابراهیمی مدتی در باشگاه فوتبال بانک ملی توپ می‌زد.  در سال ۱۳۸۸ به باشگاه فوتبال شهرداری بندرعباس پیوست و یک فصل در این باشگاه در لیگ دسته یک حضور داشت.

ابراهیمی در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی ۳ ساله به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد. وی در مجموع ۴ فصل در این باشگاه حضور داشت.

او در سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۱ ساله به باشگاه فوتبال باشگاه فوتبال استقلال پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد. ابراهیمی درنخستین فصل حضور خود در استقلال به ستاره استقلال تبدیل شود و توانست جای خالی جواد نکونام را پرکند. وی اولین گل خود برای استقلال را از روی ضربه ایستگاهی و با ضربه‌ای زیبا به تیم سایپا زد.

او در دوران حضور در استقلال تاثیرگذار ترین فرد در خط میانی این تیم بود امید ابراهیمی در استقلال به‌خاطر جنگنده بودنش لقب «فرمانده» را گرفت. همچنین او سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد. ابراهیمی در سال ۱۳۹۶ با شکستن رکورد مجتبی جباری به بهترین هافبک گلزن تاریخ تیم استقلال تبدیل شد.

او در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ اولین بازی ملی خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش در بازی برابر عربستان سعودی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد.

ابراهیمی در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‌روش به ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ فراخوانده شد و در بازی با سیرالئون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را به دست کرد.

کد خبر 408139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha