همشهری آنلاین: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به منظور تماشای نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل مراکش؛ وارد شهر سن پترزبورگ شد.

ورود سلطانی فر به سن پترزبورگ

به گزارش ایرنا، مسعود سلطاني‌فر در هنگام ورود به روسیه گفت: تمام مواردی که برای موفقیت تیم ملی نیاز بوده است را فراهم کردیم و امیدواریم با همت جوانان کشور و دانش و درایت کادر فنی؛ روز جمعه شاهد بازی خوبی مقابل مراکش باشیم.

سلطانی‌فر با اشاره به حضور زیاد تماشاگران علاقمند ایرانی در شهر سن پترزبورگ افزود: خوشبختانه علاقمندان زیادی برای حمایت از تیم ملی در این شهر حضور دارند و قطعا به عنوان یار دوازدهم کمک حال ملی پوشان در عرصه مهم جام جهانی خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان، دیدار با مقام‌های ورزشی کشورهای دیگر و شرکت در برنامه‌های فرهنگی فدراسیون و سفارت ایران و کنسرت موسیقی ایران را از دیگر برنامه‌های خود در مدت دو روز حضورش در شهر سن پترزبورگ ذکر کرد.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در رقابت‌هاي جام جهانی 2018 روسیه، در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.

ایران در نخستین دیدار خود جمعه ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب، در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن، 30 خرداد 97 در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن، 4 تیر 97 در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه 15 خرداد ماه به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد روسیه شد و در کمپ لوکوموتیو در فاصله 30 کیلومتری غرب مسکو استقرار یافت.

تیم ملی کشورمان برای انجام نخستین بازی روز چهارشنبه راهی سن پترزبورگ شد و هم اینک در این شهر حضور دارد.

کد خبر 408042

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha