چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی «دامبو» به کارگردانی تیم برتن در فضای مجازی منتشر و با استقبال سینمادوستان مواجه شد.

دامبو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، «دامبو» نسخه‌اي تازه از انيميشن محبوب و كلاسيك استوديو والت ديزني است كه سال 1941 برنده اسكار بهترين موسيقي متن شد و نامزد دريافت اسكار بهترين ترانه هم بود. فيلم اخير تركيبي از صحنه‌هاي زنده و انيميشن است و كالين فارل، مايكل كيتن، دني دوويتو، ايوا گرين و آلن آركين در آن بازي مي‌كنند. موسيقي متن را هم دني الفمن، آهنگساز نامزد چهار جايزه اسكار ساخته است.

پس از آنكه استوديو ديزني سال گذشته طرحي اوليه از تصوير بچه‌فيل دوست‌داشتني را منتشر كرد، بسياري از علاقه‌مندان «دامبو» نسبت به سرنوشت آن نگران شدند. با اين حال، انتشار نخستين تيزر تبليغاتي و ديدن دامبو تا حدودي از حجم نگراني‌ها كم كرده است. ضمن اينكه نشستن برتن افسانه‌اي روي صندلي كارگرداني «دامبو» هم باعث مي‌شود كارشناسان نسبت به موفقيت فيلم در اكران عمومي و فصل جوايز خوشبين باشند.

نسخه‌هاي دوبعدي، سه‌بعدي و آيمكس «دامبو» همزمان با هم روز 29 مارس 2019 (اوايل بهار سال آينده) روي پرده سينماهاي جهان مي‌روند و شايد از همين امروز بتوان آن را يكي از فيلم‌هاي پرفروش 2019 دانست. نسخه كلاسيك «دامبو» در 64 دقيقه با بودجه 950 هزار دلاري توليد شد و در گيشه نزديك به دو ميليون دلار فروخت.

کد خبر 407972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha