رئیس ستاد انتخابات استان تهران از به‌کارگیری حدود 137 هزار برای برگزاری انتخابات در استان تهران خبر داد.

به گزارش ستاد انتخابات استان تهران، صفرعلی براتلو با بیان این مطلب اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار نفر به صورت ستادی در فرمانداری‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه، بخشداری‌ها، مناطق 22 گانه شهر تهران و در بخش بازرسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به امر برگزاری انتخابات در استان تهران می‌پردازند.

براتلو با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای تمامی این افراد در نظر گرفته شده و با جدیت اجرا می‌شود، افزود: قانونگرایی کامل و رفتار بدون تبعیض از سوی مجریان انتخابات، عامل مهم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه مردم دقیقا بر رفتار مجریان و دست اندرکاران نظارت و دقت عمل دارند، خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به مجریان انتخابات به‌عنوان امانتداران واقعی، میزان حضورشان را در صندوق‌های رأی مشخص می‌کند.

بر اساس این گزارش، براتلو بر آمادگی تمامی فرمانداری‌ها برای ثبت نام از نامزدها تأکید کرد وگفت: کاندیداها در استان تهران می‌توانند پس از ثبت مشخصات اولیه در سایت اینترنتی اعلام شده برای ثبت نام رسمی و تحویل مدارک به فرمانداری‌های تهران، شهریار، کرج، رباط کریم، ساوجبلاغ، ورامین، پاکدشت و دماوند مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: روسای ستادهای انتخابات در شهرستان‌ها موظفند جهت ارتباط بیشتر با شهروندان ارتباط مستمری با رسانه‌ها برقرار کرده و روند جریان انتخابات را به مردم اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 40787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز