دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

چند روز پس از دستگیری مسافرکش قلابی که با ربودن زنان و دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، یک شاکی تازه که خانم معلم جوانی است به دادسرای جنایی تهران رفت و از او شکایت کرد.

دستگیری

به گزارش همشهری، مسافرکش قلابی پسری جوان است که با پرسه زدن در شهر زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار ماشین می‌کرد و با تهدید چاقو آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. او با این شگرد دست‌کم 10نفر را به دام انداخت اما چند روز پیش در جریان تعقیب و گریز با مأموران به ضرب گلوله پلیس مجروح شد و به دام افتاد.

متهم که امید نام دارد و 30ساله است اقرار کرد که پس از سرقت خودروها، سراغ طعمه‌های خود می‌رفته است. وی انگیزه‌اش را نفرت از زنان و انتقام‌جویی دانست و گفت که 5سال با دختری دوست بوده اما پس از مدتی متوجه شده که دختر موردعلاقه‌اش به او خیانت کرده است؛ به همین دلیل از آن روز به بعد از تمام زنان نفرت پیدا کرده و فکر انتقام به سرش زده است.

متهم با دستور قاضی رضوانی، بازپرس جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته بود و درحالی‌که تحقیقات از وی ادامه داشت یک شاکی تازه دیروز به دادسرای جنایی تهران رفت. وی که خانم معلم است به قاضی جنایی گفت: اواخر اردیبهشت‌ماه بود که درخواست تاکسی اینترنتی کردم.

پس از آن به مقابل خانه رفتم و همزمان خودروی پرایدی با همان مشخصات خودرویی که درخواست داده بودم از آنجا عبور کرد و از او پرسیدم تاکسی اینترنتی است و او با تکان دادن سرش تأیید و توقف کرد. من هم سوار ماشین شدم اما نمی‌دانستم راننده آن نیت شومی در سر دارد. راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد و به سمت حاشیه تهران رفت. او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تمام اموالم (پول و طلاهایم) را سرقت کرد.

به‌دلیل مشغله‌ای که داشتم شکایت نکردم چون هیچ مدرکی علیه راننده آزارگر نداشتم. تا اینکه چند روز پیش به‌صورت اتفاقی گزارش دستگیری مسافرکش قلابی را در روزنامه‌ها خواندم و وقتی عکس امید را دیدم متوجه شدم که او کسی نیست جز همان راننده‌ای که مرا ربود و پس از آزار و اذیت اموالم را سرقت کرد. به همین دلیل تصمیم به شکایت گرفتم.
تحقیقات در این پرونده برای شناسایی شاکیان احتمالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 407769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha