دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: خواننده و بازیگر انگلیسی به رویای دوران نوجوانی خود جامه عمل می‌پوشاند و پیش از آغاز نخستین دیدار جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برنامه اجرا می‌کند.

رابی ویلیامز

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، اجراي زنده رابي ويليامز بخشي از مراسم افتتاحيه جام جهاني فوتبال است كه پيش از بازي روسيه ميزبان با عربستان برگزار مي‌شود. قرار است در اين برنامه آيدا گاريفولينا، سوپرانوي روس و رونالدو لوييس نازاريو دليما، بازيكن و فوق‌ستاره پيشين تيم ملي برزيل هم خواننده 44 ساله انگليسي را همراهي كنند. هر چند به نظر مي‌رسد ويليامز بار اصلي اجراي مراسم افتتاحيه را بر دوش بكشد.

ويليامز كه در دوران زندگي در آمريكا يك تيم فوتبال بنيان نهاد و از هواداران جدي فوتبال است، اجرا در افتتاحيه جام جهاني را اتفاقي «هيجان‌انگيز و بسيار خوشحال‌كننده» توصيف و اعتراف كرد از دوران نوجواني در پي رسيدن به اين روياي دور و دراز بوده است. او همچنين به هواداران خود قول داد يك اجرا و برنامه فراموش‌نشدني برايشان در نظر گرفته است. اين در حالي است كه ويليامز دو سال پيش برخي مخاطبان روسي را با يكي از آهنگ‌هاي خود رنجانده بود.

خواننده و بازيگر انگليسي يكشنبه گذشته در يك ديدار خيريه در آستانه آغاز جام جهاني فوتبال روسيه به ميدان رفت و تيم انگليس را در حضور ستاره‌هايي چون يوسين بولت (قهرمان پرآوازه المپيك و جهان در رشته دوي سرعت) و سرمحمد فرح (موفق‌ترين قهرمان بريتانيا در رشته دوهاي استقامت) به پيروزي رساند.

مديران فيفا اعلام كرده‌اند برنامه افتتاحيه جام جهاني 2018 روسيه تفاوتي اساسي با دوره‌هاي گذشته دارد و تنها 30 دقيقه پيش از به صدر درآمدن سوت آغاز ديدار ميزبان با عربستان برگزار مي‌شود. به همين دليل، در برنامه فدراسيون جهاني فوتبال اشاره‌اي به اجراي آهنگ رسمي جام جهاني با حضور ويل اسميت نشده است.

رونالدو كه بخشي از تيم ملي برزيل در قهرماني در جام‌هاي جهاني 1994 آمريكا و 2002 كره و ژاپن بود، درباره حضور در مراسم افتتاحيه جام جهاني 2018 گفت: «بازي افتتاحيه بسيار نمادين است؛ آن هم پس از آن همه كار سخت. من چهار سال پيش در برزيل بودم و حالا هم خوشحالم كه در اين لذت و هيجان با شهروندان روسي شريك هستم.»

کد خبر 407738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha