همشهری آنلاین: سید محمدعلی افشانی با رد شایعات روزهای اخیر درباره انجام انتصاب‌ها در شهرداری تهران گفت: انتصاب‌ها از هفته جاری به صورت موردی و با اولویت معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و نیز سازمان نوسازی بافت فرسوده انجام می‌شود.

افشانی

به گزارش ایرنا، افشانی امروز (یکشنبه 20 خرداد) در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: روابط عمومی شهرداری تهران در اولویت انتصاب مدیر جدید نیست.

وی در ادامه با اشاره به جلسه اخیر با مدیران عامل تعدادی از بانک‌ها اظهارداشت: با توجه به اینکه حجم بدهی شهرداری تهران به سیستم بانکی بیش از 20 هزار میلیارد تومان است و بانک‌ها از ارائه تسهیلات به شهرداری خودداری می‌کردند در این جلسه نحوه پرداخت بدهی شهرداری و مشارکت بانک‌ها در پروژه‌های شهری مورد بررسی قرار گرفت.

افشانی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد دو کارگروه به منظور تعیین تکلیف بدهی شهرداری، چگونگی پرداخت‌ها آنها و مشارکت بانک‌ها در پروژه‌های عمرانی تشکیل شود.

وی درباره شرکت تعدادی از مدیران شهری در افتتاح پروژه ایران مال و دریافت آیفون ایکس به عنوان هدیه نیز تصریح کرد: تا این موضوع اثبات نشود در مورد آن صحبت نمی‌کنم ضمن اینکه نخستین بار است که این موضوع را می‌شنوم.

شهردار تهران ادامه داد: پروژه ایران مال تخلفاتی دارد که این تخلفات ابتدا باید در شهرداری تهران مورد بررسی قرار گیرد و با مالک مطرح شود؛ در صورتی که مالک نسبت به رفع تخلفات اقدام نکند پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شود.

وی درخصوص زمان افتتاح خط 6 و هفت مترو تهران نیز گفت: به نظر نمی‌رسد کل خط هفت تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.

افشانی افزود: احتمال دارد پنج کیلومتر از خط هفت مترو تا پایان خرداد و اوایل تیر آماده بهره برداری باشد.

کد خبر 407643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha