همشهری آنلاین: پلیس راه کشور وضعیت محورهای برف‌گیر کشور را اعلام کرد و به رانندگان تاکید کرد که سفر در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

بر اساس گزارش های پلیس راه در محور میانه - زنجان در استان آذربایجان شرقی، محور اسالم به خلخال در استان اردبیل، محور چالوس به کرج در استان مازندران، محور همدان به کرمانشاه و همدان به قزوین و رزن در استان همدان و محورهای قیدار ابهر و اتوبان زنجان - قزوین در استان زنجان، محورهای کاشان- قم، سمیرم و گردنه قرقچی در استان اصفهان و همه محورهای مواصلاتی در استان های قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، مرکزی، قم، کردستان و بیشتر محورهای ارتباطی استان تهران هم اکنون برف می‌بارد و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

پلیس راه تاکید کرده است، از رفت وآمد وسایل نقلیه فاقد تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن در این محورها جداً جلوگیری به عمل خواهد آورد.

بنابراین پلیس راه از رانندگانی که قصد حرکت در محورهای مذکور و یا سایر استان های کوهستانی و سردسیر کشور را دارند، تقاضا کرده است ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن مجهز و به توصیه های ایمنی مأمورین پلیس راه و سازمان راهداری توجه کنند.

ضمناً پلیس راه با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخ گوی وضع راه های کشور و امداد رسانی به هموطنان است.

کد خبر 40751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز