همشهری آنلاین: رودی جولیانی وکیل رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که رهبر کره شمالی بعد از لغو دیدارش با دونالد ترامپ به زانو زدن افتاد التماس کرد تا این دیدار لغو نشود.

ترامپ

به گزارش مهر به نقل از "وال استریت ژورنال"، "رودی جولیانی" وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و شهردار سابق نیویورک مدعی شده است که بعد از لغو دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ، رهبر کره شمالی با زانو زدن التماس کرده تا دیدار او با رئیس جمهور آمریکا صورت بگیرد.

وال استریت ژورنال گزارش داده جولیانی در دیدار با سرمایه گذاران اقتصادی در تل آویو این ادعا را مطرح کرده و افزوده که این همان موقعیتی است که باید رهبر کره شمالی را در آن قرار داد.

جولیانی بعدتر در گفتگو با اسوشیتدپرس به انتقادهایی که به این اظهارات او وارد شده بود و طی آن تأکید شده بود که این نوع اظهار نظر می تواند تأثیر بدی بر روی دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی بگذارد، واکنش نشان داد و گفت که کیم جونگ اون باید درک کند که آمریکا در موضع قدرت است و این مسأله نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا شخصیت قوی تری دارد و بدون پذیرش این مسأله قرار نیست مذاکرات مفیدی صورت بگیرد.

کد خبر 407445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha