همشهری آنلاین: مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای روز قدس امسال را دارای رنگ و بوی حماسی‌تر نسبت به گذشته توصیف کرد و مردم ایران اسلامی را به حضور در این راهپیمایی فراخواند.

روز قدس

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، در این بیانیه آمده است: بی‌شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی‌تری خواهد داشت؛ زیرا علاوه بر جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی در اشغال 70 ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک رییس جمهوری تازه به دوران رسیده آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف که نقض صریح قوانین بین‌المللی است، هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و نقش مستقیم آنان در کشتار ملت بی‌دفاع فلسطین آن هم با سردادن شعار مبارزه با تروریسم، فقط نیرنگی برای حضور نامشروع آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب در منطقه است. مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم منحوس، سکوت مرگبار و همراهی ذلیلانه برخی دولت‌های به اصطلاح اسلامی با جنایتکاران در منطقه را محکوم می‌کند بر حق مسلم و مشروع مردم مظلوم فلسطین در دفاع از خویش و بازگشت به موطن اصلی خود تاکید می‌کند.

در ادامه بیانیه آمده است: مجلس خبرگان رهبری ملت‌های مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران را به زنده نگاه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرا می‌خواند که وعده نصرت الهی، نزدیک و تخلف ناپذیر است.

کد خبر 407363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha