همشهری آنلاین: اعتراض فلسطینی‌ها باعث شده تا در نهایت فدراسیون فوتبال آرژانتین دیدار دوستانهفوتبال در فلسطین اشغالی را لغو کند.

اعتراض به دیدار آرژانتین با اسرائیل

به گزارش ایسنا و به نقل از العاجل، تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار بود که در دیداری دوستانه در بیت المقدس به مصاف اسراییل برود.

این اقدام فدراسیون فوتبال آرژانتین اعتراضات گسترده فلسطینی‌ها را به دنبال داشت تا جایی که حتی رییس فدراسیون فوتبال فلسطین به هواداران مسی گفته بود که در صورت حضور این بازیکن در این بازی عکس‌ها و پیراهن‌های او را پاره کنند.

اعتراض زیاد فلسطینی‌ها به انجام این دیدار دوستانه باعث شد تا فدراسیون فوتبال آرژانتین و بازیکنان این تیم به ویژه مسی و آگوئرو با برگزاری این دیدار مخالفت کنند و در نهایت این بازی لغو شود.

روزنامه العاجل عربستان تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل با فدراسیون فوتبال آرژانتین تماس گرفته تا آن‌ها را متقاعد به برگزاری این دیدار دوستانه کند اما جواب آرژانتینی‌ها با این وجود منفی بوده و بازی لغو شده است.

شبکه تلویزیونی espn، نيز با اعلام نوشت: این اقدام فدراسیون فوتبال آرژانتین با استقبال زیاد بازیکنان این تیم هم مواجه شده است.
کنسالو ایگواین از بازیکنانی است که موافق لغو این دیدار است و گفت: سرانجام فدراسیون یک تصمیم درست گرفت.

کد خبر 407358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha