مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین پلاک ناایمن در خیابان شوش تهران که به محل تجمع معتادان و کارتن‌خواب‌ها تبدیل شده بود، با حکم دادستانی تخریب شد.

تخریب اولین پلاک ناایمن در خیابان شوش

به گزارش همشهري آنلاين، اين پلاك ناايمن خيابان شوش تهران در خيابان شهيد يزدي، كوچه فروغي واقع شده بود كه به دليل وجود ترك‌هاي عميق و همچنين تبديل شدن به محل تجمع كارتن‌خواب‌ها و معتادان، با اخطار از سوي ناحيه ٥ شهرداري منطقه ١٢ مواجه شده بود.

تخریب اولین پلاک ناایمن در خیابان شوش

پيمان حسين محسني شهردار منطقه 12 تهران، درباره اخطارهاي مكرر شهرداري به مالك اين ملك ناايمن گفت: متاسفانه مالك عليرغم ابلاغ اين اخطارها، نسبت به ايمن‌سازي ساختمان اقدام نكرد و در نهايت مديريت شهري منطقه ١٢ در معيت عوامل انتظامي با اخذ حكم دادستاني و مقام قضايي نسبت به رفع خطر از ملك و تخريب آن اقدام كرد.

محسني در ادامه از رفع خطر پلاك ناايمن ديگري در خيابان شوش، خيابان شهيد پيله‌چي خبر داد و گفت: اين پلاك ناايمن نيز محل تجمع بيش از ٣٠ معتاد و كارتن‌خواب شده بود و با درخواست اهالي محل، عليرغم اخطارهاي مكرر شهرداري ناحيه ٥ به مالك و عدم ايمن‌سازي ملك و حتي مسدود نكردن راه‌هاي ورودي كارتن‌خواب‌ها و معتادين، در نهايت با اخذ حكم قضايي نسبت به رفع خطر آن اقدام شد.

بر طبق گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري منطقه 22 تهران، نشست کارگروه رفع خطر از املاک ناایمن منطقه 12 با حضور معاون دادستان، شهردار قلب طهران، رییس سازمان مدیریت بحران و نمایندگان سایر دستگاه‌های مسئول در ارتقاي ایمنی برگزار شد.

تصاويري از تخریب ملک ناایمن در محدوده خیابان 17 شهریور را در ادامه مي‌بينيم.

تخریب ملک ناایمن در محدوده خیابان ۱۷ شهریور

تخریب ملک ناایمن در محدوده خیابان ۱۷ شهریور

کد خبر 407157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha