مرد انتقام‌جو که در خیابان مشیریه با ایجاد تصادف عمدی جان مرد آشنایی را گرفته بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

قتل حوادث

به گزارش همشهری، ساعت19:30بیست‌وچهارم آذر‌ماه پارسال رهگذری هنگام عبور از خیابانی در مشیریه در جنوب شرق تهران چشمش به جسدی افتاد که پای درختی رها شده بود. موضوع به پلیس اطلاع داده شد و لحظاتی بعد مأموران به همراه قاضی سیدسجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند.

هنوزمشخص نبودکه قربانی به چه دلیل جانش را از دست داده است اما آثار ضرب و جرح روی صورت و بدنش دیده می‌شد. مأموران در بازرسی جیب‌های قربانی سوئیچ خودروی مزدا3 را پیدا کردند که وقتی دزدگیر آن را به‌صدا درآوردند، خودرو را در نزدیکی محل کشف جسد پیدا کردند. خودرو در کنار خیابان پارک شده بود.

کارآگاهان در ادامه به تحقیق از مردی که آن حوالی مغازه داشت پرداختند و پی بردند که قربانی بر اثر تصادف جان باخته است. در ادامه و با بررسی تصاویر دوربین مداربسته‌ای در آن حوالی مشخص شد راننده خودرویی عمدا با قربانی تصادف و پس از آن فرار کرده است. با مشخص شدن شماره پلاک خودرو، این مرد که جوانی 21ساله بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها راز تصادف عمدی را فاش کرد.

او گفت: مقتول در کار ساخت‌وساز ساختمان بود. او 13سال پیش ملک پدری‌ام را خرید تا آن را بکوبد و آپارتمان بسازد اما از همان زمان با پدرم اختلاف مالی پیدا کردند. درگیری آنها سال‌هاست که ادامه دارد تا اینکه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. وی ادامه داد: روز حادثه مقابل محل کار مقتول رفتم و به تعقیب وی پرداختم. پس از آن در فرصتی مناسب، به سمت او رفتم و با ماشینم به او کوبیدم تا از او انتقام بگیرم اما فکرش را نمی‌کردم که جانش را از دست بدهد. من نمی‌دانستم این کار من قتل عمد است.

این متهم پس از اعتراف به جنایت، هفته گذشته به همراه قاضی جنایی و تیم تجسس راهی محل حادثه شد و به بازسازی صحنه قتل پرداخت. وی درحالی‌که به‌شدت پشیمان بود می‌گفت هرگز قصد کشتن مقتول را نداشته و فقط می‌خواسته او را زخمی کند تا انتقامش را بگیرد. او پس از بازسازی صحنه جنایت با دستور قاضی روانه زندان شد.

کد خبر 407150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha