شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه ۲۸ بازیکن دارد و از رفتن چند بازیکن احساس نگرانی نمی‌کند، گفت: تنها نگرانی من احتمال جدایی وحید امیری است.

برانکو

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات پرسپولیس و همین طور شایعه موافقتش برای تمدید قرارداد محسن مسلمان، اظهار کرد: راجع‌ به نقل‌ و انتقالات نگرانی خاصی ندارم به جز وحید امیری. او قرار بود با ما تمدید کند که نکرده و نگرانی جدایی او هستم. بهتر است درباره وحید امیری از من سوال کنید.

او در پاسخ به سوالی درباره شایعه تمدید قرارداد محسن مسلمان با پرسپولیس، گفت‌: به راستی چرا درباره مسلمان از من سوال می‌کنید. او همانند فرشاد احمدزاده رفته و از پرسپولیس خداحافظی کرده است. محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده برای من تمام شده‌اند و دیگر درباره این بازیکنان صحبت نخواهم کرد. من از آن‌ها بابت زحماتی که در طول دوران حضورشان در پرسپولیس کشیده‌اند تشکر می‌کنم اما دیگر درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره این که شاید تعداد بازیکنان جدا شده از پرسپولیس بیشتر شود؟ هم گفت‌: نگران نیستم، چرا که ۲۸ بازیکن در فهرست تیم داریم و خودم را درگیر سه یا چند بازیکنی که رفته‌اند نمی‌کنم.

برانکو ایوانکوویچ همچنین درباره قرعه‌کشی لیگ هجدهم هم، گفت‌: قرعه‌کشی خوبی بود و مشکلی از این بابت نداریم و بر اساس قرعه و برنامه سازمان لیگ برابر حریفان قرار خواهیم گرفت.

کد خبر 407106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha