شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی پنج پردیس فرهنگی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

 ابوالفضل رفیع، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره اقدام‌هاي فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته سه پردیس فرهنگی با موضوع سبک زندگی امام، امام و مردم و امام و قرآن در حرم مطهر امام خمیتی(ره) برپا می شود. همچنین با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی دو پردیس فرهنگی در محدوده جماران و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، محور تشکیل پردیس‌های فرهنگی را تبیین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) ذکر و اظهارکرد: پیش‌بینی شده تا موضوع‌ها و مسائلی که در پردیس‌های فرهنگی مطرح می‌شوند متناسب با تمامی اقشار و گروه‌های جامعه باشد. البته در این بین قشر کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رفیع با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در پردیس‌های فرهنگی اظهارکرد: این بسته شامل بروشور و کتابچه‌هایی در خصوص اندیشه‌های امام خمینی (ره) است ضمن این‌که بسته‌هایی فرهنگی با موضوع ماه رمضان به مخاطبان پردیس‌های فرهنگی عرضه می‌شود.

به گزارش شهرنوشت،اودر پایان گفت: برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «زندگی به سبک روح الله» با هدف نمایش ابعاد مختلف زندگی امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌هایی است که در مناطق ۲۲ گانه اجرا می‌شود.

کد خبر 407066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha