جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مستندساز برنده اسکار در حال تولید پروژه‌ای مخفیانه درباره رئیس‌جمهوری پرحاشیه آمریکا و مجری جنجالی تلویزیون است.

مایکل مور

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، مايكل مور كه با مستندهاي جنجالي «فارنهايت 911» و «بولينگ براي كلمباين» شناخته مي‌شود، از جزئيات فيلم تازه خود درباره دونالد ترامپ و روزان بار خبر داد. او ويدئويي در فضاي مجازي به اشتراك گذاشت كه نشان مي‌دهد اواخر دهه 1990 همراه ترامپ به برنامه بار رفته و كنار رئيس‌جمهوري فعلي ايالات متحده نشسته است. مور در آن زمان مستند «راجر و من» را درباره شركت جنرال موتورز ساخته بود.

وقتي راجر اسميت، مدير عامل جنرال موتورز تصميم به تعطيلي شركت‌هاي خود در فيلنت ايالت ميشيگان گرفت و زندگي هزاران نفر را به مخاطره انداخت، مور فيلمي درباره اين فاجعه اقتصادي ساخت. بار در برنامه خود مور را اينگونه با ترامپ معرفي كرد: مخالف فلسفي مديران جنرال موتورز. ترامپ هم كه آن زمان يك تاجر سرشناس بود، به شدت از مستند «راجر و من» مور خوب گفت و اعتراف كرد كه حسابي از فيلم خوشش آمده است.

حالا اين سه نفر قرار است پس از سال‌ها كنار هم قرار بگيرند و موضوع يك فيلم جنجالي بشوند. ترامپ امروز رئيس‌جمهوري آمريكاست و بار هم پس از سال‌ها اجراي برنامه‌اي محبوب و پربيننده، به دليل گذاشتن يك متن نژادپرستانه در فضاي مجازي جايگاه و شغل خود را در تلويزيون آمريكا از دست داده است. با اينكه بار و مور سال 2016 در پويش كاهش نفرت عليه ترامپ همكاري كرده بودند اما پس از آن به دشمنان خوني هم تبديل شدند.

مستندساز برنده جايزه‌هاي اسكار و نخل طلا پيش از اين نفرت خود را به شكل‌هاي مختلف نسبت به ترامپ آشكار كرده و اين تازه‌ترين تجربه او در عرصه سينماست. بار هم در ماه‌هاي اخير طرفدار رئيس‌جمهوري جنجالي آمريكا بوده و در عوض حمايت او را هم داشته است.

کد خبر 407056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha