همشهری آنلاین: یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بی‌بی‌سی یک چهره شناخته‌شده دیگر را از دست داد و ستاره سابق سریال «دوستان» تنها در یک فصل دیگر از آن حضور خواهد داشت.

سریال

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه «تخت‌گاز» محصول شبکه بی‌بی‌سی راننده شماره یک خود را از دست می‌دهد.

بعد از این که فصل آینده این مجموعه که چهارمین فصل حضور مت له‌بلانک است اواخر امسال روی آنتن می‌رود، او از آن جدا خواهد شد. این خبر را بی‌بی‌سی استودیوز که بازوی بازرگانی مجموعه بی‌بی‌سی است و این سریال را تولید می‌کند، تایید کرد.

له‌بلانک در بیانیه‌ای که اواخر روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: تجربه من در «تخت‌گاز» بسیار جالب و سرگرم‌کننده بوده است. من بسیار از کار کردن با کل تیم لذت بردم. با این حال، تعهد زمانی و سفرهای بسیاری که برای مجری‌گری «تخت‌گاز»‌ مورد نیاز است، من را بیشتر از آنچه که راحت هستم از خانواده و دوستانم دور نگه می‌دارد. متاسفانه به این دلایل من حضورم در این مجموعه را ادامه نخواهم داد.

او اضافه کرد: من همیشه یکی از هواداران «تخت‌گاز»‌ باقی خواهم ماند و برای تیم آرزوی موفقیت همیشگی دارم. به خاطر یک سواری عالی از همه‌تان ممنونم.

له‌بلانک از سال ۲۰۱۶ زمانی به عنوان مجری اصلی وارد برنامه «تخت‌گاز» شد که جرمی کلارکسون، مجری پیشین آن که مسئولیت هدایت این مجموعه به شدت محبوب را به مدت بیش از یک دهه بر عهده داشت از آن کنار رفت. کلارکسون بعد از مشت زدن به یک تهیه‌کننده از مجموعه اخراج شد و دو مجری محبوب دیگر و همراهان همیشگی او در برنامه یعنی ریچارد هموند و جیمز می هم تصمیم گرفتند همراه او بروند. آنها با هم در سرویس استریمینگ آمازون برنامه جدید «تور بزرگ» را راه‌اندازی کردند.

کریس اوانز همراه له‌بلانک در سال ۲۰۱۶ تبدیل به مجری اصلی «تخت‌گاز»‌ جدید شد، اما وقتی نقدهای بسیاری از او صورت گرفت و ریتینگ مجموعه به شدت کاهش پیدا کرد، اوانز هم کنار کشید و له‌بلانک نقش بسیار بزرگ‌تری در دو فصل بعد پیدا کرد.

کد خبر 407030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha