چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین آلبوم موسیقی جف گلدبلوم، بازیگر هالیوودی شامل چند قطعه پیانونوازی جز در آینده نزدیک به بازار می‌آید.

جف گلدبلوم

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، گلدبلوم 65 ساله كه «دنياي ژوراسيك: سقوط پادشاهي» را در نوبت اكران دارد، پيش از ورود به دنياي جز از دوران كودكي با پيانو آشنا بود و از 15 سالگي نواختن پيانو را در پيتسبورگ آغاز كرد. او بعدها گروه موسيقي ميلدرد اسپيتسزر اركستر را به ياد يكي از دوستان خانوادگي تشكيل داد و از آنجا كه قصد انتشار آلبوم نداشت، هرگز اجراهاي خود را ضبط نكرده بود.

حالا گلدبلوم پس از حدود 50 سال فعاليت نه‌چندان حرفه‌اي در عرصه موسيقي، با شركت دكا قرارداد بسته تا نخستين آلبوم خود را روانه بازار كند. مديران دكا كه اجراي او را در برنامه تلويزيوني گراهام نورتن ديده بودند، به موفقيت آلبوم پيانو بسيار اميد بسته‌اند و البته شهرت و خوشنامي گلدبلوم را در عرصه سينما يكي از عوامل توفيق احتمالي آن مي‌دانند.

در كارنامه سينمايي گلدبلوم برخي از موفق‌ترين فيلم‌هاي تاريخ سينما به چشم مي‌خورد؛ از جمله «پارك ژوراسيك» و «روز استقلال» و دنباله‌هاي آنها. او به تازگي در تريلر علمي خيالي «هتل آرتميس» به كارگرداني درو پيرس بازي كرده و در آن با جودي فاستر و سوفيا بوتلا همبازي است.

کد خبر 406946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha