همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ، تعامل و استحاله نظام از درون هستند.

عبدالله حاج صادقی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی» در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم تصریح کرد: دشمنان بر اساس تجربه های تاریخی در صدر اسلام و دوران معاصر و دیگر کشورها و همچنین پروژه های علمی موسسه های رسمی به این نتیجه رسیده اند که برای نابودی انقلاب اسلامی با نفوذ و تعامل به موفقیت می رسند.

وی با بیان این که یکی از مهمترین رسالت های روحانیت، دفاع از دین در هر مکان و زمان است، اظهار داشت: علما و روحانیان برای دفاع از دین همه هستی خود را فدا خواهند کرد، اما یکی از الزامات دفاع صحیح از دین خدا، شناخت خطرها و آسیب هاست تا دچار غفلت و فریب نشویم.

وی، اشراف اطلاعاتی و آگاهی کامل روحانیت بر رویدادهای سیاسی و اجتماعی را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: بزرگترین خطر در برابر انقلاب اسلامی، فتنه هایی است که دشمنان درون نظام ایجاد می کنند و امروز با فتنه تعامل مواجه هستیم.

حاج صادقی با بیان این که علت تشکیل جبهه مستکبران در برابر انقلاب اسلامی، احساس خطر نابودی آنهاست، گفت: مستکبران غربی شاخص های ابرقدرتی را به دلیل وجود انقلاب اسلامی از دست رفته می دانند که بحمدالله انقلاب روز به روز قوی تر و تاثیرگذارتر می شود و جریان سازش را در منطقه به انزوا کشانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این که آمریکایی ها فقط به دنبال برچیدن انرژی هسته ای ما نبوده و می خواهند ریشه اسلام و انقلاب را از میان بردارند، خاطرنشان کرد: مستکبران غربی امروزه در حوزه های علمیه نیز به دنبال ایجاد جریان دینداری بدون روحیه جهادی و انقلابی هستند.

حاج صادقی، برنامه های عملیاتی و اقدام های جبهه استکبار برای تعامل و استحاله انقلاب از درون را مورد توجه قرار داد و گفت: نخستین راهبرد آنها تغییر تقابل اعتقادی و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی با جریان سلطه، به تقابل در راهبردها و مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم و تغییر محاسبات و تحلیل نخبگان و مسئولان از نظام سلطه، گفت: مستکبران غربی برای تغییر رهبری در جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و به این جمع بندی رسیده اند که عامل ماندگاری انقلاب این است که رهبری دوم انقلاب از جنس رهبری اول است.

وی با بیان این که دشمنان می خواهند با فشار و فضاسازی برای تحمیل رای بر رهبری، خطوط قرمز انقلاب و رهبری را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: برخورد گزینشی نسبت به مواضع رهبری، قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب، ورود به حوزه اختیارات و وظایف رهبری به وسیله مراجع، مسئولان و نخبگان و مجبور کردن رهبری به پذیرش جام زهرها از جمله اقدام هایی است که در همین راستا انجام می شود.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای تضعیف و مهار اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف و انقلاب زدایی از مقام ها و شعارهای اسلام و انقلاب و نشان دادن این که ائمه اطهار(ع) نیز اهل مذاکره و تعامل بودند، تصریح کرد: دو قطبی سازی و القای تقابل های دروغین در نظام اسلامی از دیگر راهبردهای دشمنان برای استحاله انقلاب اسلامی است.

حاج صادقی افزود: مستکبران غربی همزمان به دنبال منزوی کردن و مقبولیت زدایی از نهادها و شخصیت های انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از جریان ها و گروه های همراه و بریده از انقلاب اسلامی هستند.

وی برخی اقدام هایی که ما را در امانت داری انقلاب و ناکام گذاشتن دشمنان موفق می کند را مورد توجه قرار داد و گفت: حوزه های علمیه می توانند با استناد به آیات قرآن کریم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رسالت خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را انجام داده و نباید اجازه دهیم دشمنان غیرت دینی ما را کمرنگ کرده و ما را محافظه کار کنند و افراد دلسوز و انقلابی را با انواع برچسب ها کنار بگذارند.

کد خبر 406919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha