همشهری آنلاین: بازیگر هالیوودی طرفدار ولادیمیر پوتین از امروز در مسکو کار تولید مجموعه تلویزیونی جدید خود را آغاز می‌کند.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، استیون سیگال بازیگر هالیوودی و شهروند روس یک کمپانی به منظور ترفیع و توسعه ورزش در روسیه راه‌اندازی کرده و قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی از مبارزه‌های زنده را روی آنتن ببرد.

این کمپانی زارا فایت نام گرفته و خود سیگال در راس آن قرار دارد و هدفش تبلیغ و توسعه رخدادهای زنده با حضور مبارزان ام‌ام‌ای (هنرهای رزمی ترکیبی) و دیگر مبارزان از کشورهای مختلف است. این مجموعه قرار است افتتاحیه خود را امروز (چهارشنبه) در یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسکو یعنی وگاس سیتی هال داشته باشد.

سیگال در ویدیویی که روی وب‌سایت وگاس سیتی هال منتشر شد گفت «اِمین آگالاروف از افرادی بود که به حقیقت پیوستن این پروژه کمک کرد.». فرد مورد اشاره او یک پاپ استار و کارآفرین روس است که خانواده‌اش مالکیت سالن را در اختیار دارد. از نکات قابل توجه این است که نام آگالاروف هم تا به حال در پرونده بررسی نقش روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده مطرح شده است.

سیگال در توضیح دادن مفهوم مجموعه‌اش گفت: ما می‌خواهیم موقعیتی خلق کنیم که در آن همه کار انجام بدهیم. شاید کمی نبردهای ام‌ام‌ای باشد، شاید کمی بوکس باشد، شاید انواع مختلف مبارزه‌های دیگر هم باشد.  

سیگال که از حامیان پر و پاقرص ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه است، شهروندی روسیه را اواخر سال ۲۰۱۶ به دست آورد. سیگال در ویدیوی وگاس سیتی هال درباره پوتین گفت: او یک انسان خارق‌العاده و رهبر جهانی بسیار بسیار بسیار بزرگی است، شاید هم بزرگ‌ترین است.

کد خبر 406918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha