همشهری آنلاین: وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس در خصوص فروش نفت ایران بعد از خروج آمریکا از برجام و جایگزینی خریداران جدید توضیحاتی ارائه کرد.

کمیسیون انرژی مجلس

فریدون حسنوند، رئيس كميسيون انرژي مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزیر نفت گفت: با توجه به خروج آمریکا از برجام و اعلام تحریم‌های جدید علی جمهوری اسلامی ایران به نوعی نوک تحریم های آمریکا نفت ایران و موضوعات مرتبط با آن است که کمیسیون انرژی در این راستا از روزهای پیش از خروج آمریکا از برجام و پس از آن جلسات متعددی پیرامون این موضوع برگزار کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت در نشست امروز تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در حوزه تحریم و تقابل با آن برای اعضای کمیسیون انرژی تشریح کرد، افزود: هدف آمریکا از تحریم‌ها، براندازی نظام و فشار به مردم بوده و هدف آمریکا، نشانه گرفتن دولت ایران نبوده است.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع آمریکا به دنبال تشدید اعتراضات اجتماعی و سوار شدن بر این موج‌ها و تحمیل هزینه‌های امنیتی به کشور است که تمام این موضوعات در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در کنار تحریم‌ها، جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ایران به راه انداخته است، یادآور شد: گهگاهی موضوع تحریم چند شرکت و چند فرد مطرح می‌شود که این در واقع یک جنگ روانی برای مرعوب کردن مردم است.

کد خبر 406828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha