همشهری آنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی چندی پیش در جلسه مجمع حضور یافت ولی من نمی‌دانم که چرا آقایان روحانی و آملی لاریجانی در جلسات مجمع حضور پیدا نمی‌کنند.

مصباحی مقدم

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص دلیل عدم حضور سران قوا در در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و ارتباط این موضوع با حضور محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی چندی پیش در جلسه مجمع حضور یافت ولی من نمی‌دانم که چرا آقایان روحانی و آملی لاریجانی در جلسات مجمع حضور پیدا نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضا به حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقادی دارند؟ اظهار داشت: اعضا نسبت به مواضع آقای احمدی‌نژاد انتقاد دارند و حتی هفت، هشت نفر از اعضا نسبت به مواضع او در جلسه‌ای که آقای احمدی‌نژاد غایب بودند، سخن گفتند و انتقاداتی را مطرح کردند ولی در حضور خودشان کسی چیزی نگفته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی برای لغو عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت نگرفته است؟ تصریح کرد: مجمع نمی‌تواند نسبت به اعضای خود تصمیم بگیرد.

کد خبر 406793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha