همشهری آنلاین: پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ آسیا با قهرمانی ژاپن بسته شد. تیم ایران نیز رده هفتم را به دست آورد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از تاریخ 30 اردیبهشت به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند آغاز شد و در آخرین روز رقابت‌ها سرنوشت 12 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات مشخص شد.

ژاپن و چین فینال رقابت‌ها را برگزار کردند. چشم‌بادامی‌ها که دست قدری در فتح سکوی قهرمانی آسیا دارند، در یک جدال نفس‌گیر، چین را با نتیجه 3 بر 1 شکست دادند تا بار دیگر قدرت اول آسیا لقب بگیرند.

تایلندی‌های میزبان هم کره را با نتیجه مشابه 3 بر 1 مغلوب کردند و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی ایستادند.

چین‌تایپه و قزاقستان برای تعیین سرنوشت تیم پنجم مسابقات به مصاف هم رفتند و با برد 3 بر 1 تایپه، جایگاه تیم‌های پنجم و ششم جدول مشخص شد.

ملی‌پوشان ایران هم با برد قاطعانه مقابل هند برای اولین بار صاحب رتبه هفتم آسیا شدند. استرالیا اما با غلبه بر نیوزیلند به رتبه نهم بسنده کرد. پیش از این و در مرحله نیمه ‌نهایی مالزی و هنگ‌کنگ بر سر رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول با هم دیدار کردند که فاتح این رقابت مالزی بود.

  • رده‌بندی:

1. ژاپن 2. چین 3. تایلند 4. کره 5. چین‌تایپه، 6. قزاقستان 7. ایران 8. هند 9. استرالیا 10. نیوزیلند 11. مالزی 12. هنگ‌کنگ

 

کد خبر 406660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha