همشهری آنلاین: مامه تیام با انتشار پیامی دلایل توقف مذاکراتش با استقلال و احتمال جدایی از این تیم را مطرح کرد.

مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال که درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت، با انتشار متنی در اینستاگرام خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد و نوشت: «مخاطب اين پست تمامي هواداران و طرفداران عزيز و هميشگي استقلال مي‌باشند. توسط اين پست می‌خواهم از همه شما بابت تمام حمايت‌ها، پشتيباني‌ها و همراهيتان كه سبب شكوفاتر شدن استعداد من در كنار مربي عزيز و بازيكنان خوب تيم استقلال شد، تشكر كنم.

با توجه به اينكه امروز صحبت‌هایی مبنی بر مصاحبه‌هایی با من شده لازم دانستم پاره‌اي از مسايل را براي شما شخصا توضيح دهم كه اين سوءتفاهم كه مشکلات من در تيم استقلال فقط مسایل مالی است را بر طرف كنم.

من به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي، تيم استقلال و هوادارانش را از صميم قلب دوست دارم و بودن كنار مربي و بازيكنان بزرگ استقلال براي من اتفاق بینظیری بود.

اميدوارم كه شرايطي مهيا شود كه بتوانم باز هم كنارتون باشم و با هم ستاره سوم را بدست بياريم؛ اما يك سري مسائل و شرايط هم در قبال من بايستي تغيير كند.

از مسئولين محترم باشگاه درخواست دارم که سعي كنند شرايط رواني حاكم بر محيط باشگاه روند صعودي داشته باشد، چون اين بسيار مهم هست كه بازيكن در شرايط رواني مطلوبي وارد ميدان شود كه اين موضوع براي من در بازي اخر علنا وجود نداشت. چرا که چند تن از دوستان، قبل از بازي مهم ذوب آهن در هتل به من گفتند به علت مالياتي كه من پرداخت كرده بودم ولي باشگاه نداده بود نمي‌توانم كشور را ترك كنم.

اين كار اصلا حرفه‌اي نيست و اگر حضور و حمايت یکی از هم تیمی‌های عزیزم در آن بازي نبود من به هيچ عنوان شرايط روحی گلزني را پيدا نمي‌كردم.

دیگر اینکه در مورد نحوه پرداخت حقوق من هميشه تاخبر وجود داشته و چیزی که همیشه به من گفتند این بوده که: فردا، پس فردا، انشالله،...

من فکر می‌کنم این برخوردها حرفه‌ای نیست. همیشه سعي كردم كه تمامي حرف‌هایم را شخصا با شما در ميان بگذارم و ديگر دليلي نمي‌بينم كه مطالبی تحت عنوان مصاحبه با من بدون اطلاع من پخش شود.

اميدوارم كه شرايطي فراهم شود كه بتوانم كنار شما عزيزان لحظات خوب و پرباري را تجربه كنم. دست تمامي شما همراهان را به گرمي ميفشارم.

کد خبر 406628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha