همشهری آنلاین: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها همواره در تلاش برای ضربه زدن به ایران هستند، گفت: امروز ایران اسلامی با قدرت و توانمندی نیروهای مردمی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

محمد حسین سپهر

به گزارش ایرنا از بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در جمع پیشکسوتان جهادی و دانشجویان جهادگر با بیان اینکه امروز تمام کشورهای منطقه به امنیت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند، افزود: امنیت، عزت و اقتدار امروز ما بخاطر ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است.

جانشین رئیس سازمان بسیج افزود: آمریکایی ها همیشه برای نفوذ در آسیا و حذف سوریه و همچنین نابود کردن بعضی از کشورهای خاورمیانه و حتی نفوذ در شرق آسیا برای مقابله با ایران تلاش کردند اما با حضور مقتدرانه کشورمان در تمامی عرصه ها همواره شکست خورده اند.

سردار سپهر با بیان اینکه ما در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم، تصریح کرد: ملت بزرگ ما و نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در حال گذر از یک پیچ تاریخی است.

وی ادامه داد: ما هم‌ اکنون در یک نقطه عطف راهبردی و استراتژیک قرار گرفته‌ایم، امروزه سرعت تحولات منطقه‌ای و ملی ایران بسیار پرشتاب شده است، اما در این مقطع دو سوال درباره ایثارگری و شهادت‌طلبی مطرح است.

جانشین رئیس سازمان بسیج افزود: زمانی که انسان وضعیت کنونی را مشاهده و اوضاع را به صورت تحلیلی و دقیق رصد می‌کند، متوجه می‌شود که امروز تقابل تمام جبهه کفر در مقابل جبهه حق است.

جانشین رئیس سازمان بسیج با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی یک توصیه نیست، بلکه یک راهبرد است و مردم و مسئولان باید باور کنند که کلید حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است، افزود: کسانی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند مصداق آیه "الذین امنوا وهاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله" هستند که خداوند به آنان توفیق حضور در اردوهای جهادی را عنایت نمود.

سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج با تاکید بر ضرورت تبیین راهبرد مدیریت جهادی در کشور گفت: وجود دشمنان متخاصم استکباری و همچنین وجود موانع متعدد پیشرفت در کشور و نیز قرار گرفتن در مرحله ساخت دولت اسلامی،ضرورت تبیین مدیریت جهادی در کشور را خاطر نشان می کند و جهادگران باید با انگیزه و امید فراوان به کار خود ادامه دهند و موانع را سدی در راه خدمت رسانی ها نبینند.

این مراسم به میزبانی مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی و جهادسازندگی بسیج دانشجویی تهران بزرگ برگزار گردید.

کد خبر 406613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha