همشهری آنلاین: تیم ملی نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند در حال برگزاری است، با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل چین‌ تایپه بازی را واگذار کرد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران در هفتمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات در حالي در مرحله نیمه ‌نهایی به مصاف چین‌ تایپه رفت که برنده این مسابقه شانس کسب رتبه پنجم یا ششم جدول رده‌بندی را به دست‌ می‌آورد.

ملی‌پوشان نوجوان ایران بعد از ثبت دو برد مقابل نیوزیلند و مالزی و دو باخت برابر استرالیا و ژاپن، به مصاف چین ‌تایپه رفتند.
میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی در این بازی از نگار سلحشوری، زهرا رضایی، الهه پورصالح، حنا سعیدی، زهرا مغانی، ریحانه کریمی و کیمیا کیانی (لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد.

ست اول و دوم این بازی با امتیاز مشابه 25 بر 13 به سود چین‌ تایپه به پایان رسید. در ست سوم هم نوجوانان ایران مقابل حریف باتجربه خود کاری از پیش نبردند و این ست هم با نتیجه 25 بر 15 به سود حریف تمام شد. با این شکست شاگردان میترا شعبانیان شانس کسب رتبه پنجم یا ششمی جدول رده‌بندی را از دست دادند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در روز آخر مسابقات باید برای کسب رتبه هفتم یا هشتم به مصاف هند برود.

 

کد خبر 406572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha