همشهری آنلاین: مجموعه قصه‌های نترسناک، ۴ عنوان کتاب در مورد مواجه کودکان با ترس‌هایی مانند تاریکی، جمعیت، موجودات خیالی و جدایی از مادر است.

کتاب ما

«ما»، «همه»، «نقاش هیولولو» و «تاریکی» عناوین این مجموعه هستند که توسط نازنین آیگانی نوشته و تصویرسازی شده است و کتاب‌های زرافه (واحد کودک و نوجوان سیمای شرق) آن را سال 1394 به چاپ رسانده است.

به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، پس از کتاب «تاریکی»، کتاب «ما» در سال جاری به چاپ چهارم رسیده است. «ما» درباره‌ی کودکی است که از تنهایی می‌ترسد و قرار است به مهد کودک برود. در این کتاب که به گفتگوی مادر و فرزند می‌پردازد، بچه با راهکار غیرمسقیمی که مادرش به او پیشنهاد می‌دهد به تدریج با ترسش کنار می‌آید.

ویژگی اصلی این مجموعه ارائه راه‌حلی خلاقانه برای آشتی کودکان با ترس‌هایشان است و نه مقابله با آن‌ها. در روند این قصه‌ها که برای کودکان سه تا هفت ساله نوشته و تصویرسازی شده، کودک به راهی منحصر به فرد دست پیدا می‌کند که با بازخوانی داستان توسط پدر و مادر برای او، ترس درونی‌اش کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر خواهد شد.

از دلایل موفقیت این مجموعه، آگاهی و تحصیلات نازنین آیگانی در حوزه فلسفه‌ی هنر و ادبیات فارسی است. او در سال 2007، پلاک طلای بهترین متد آموزش خلاق را از کشور اسلونیا دریافت کرد و پس از آن به تدوین متد «آموزش خلاق بر پایه‌ی فلسفه به کودکان» مشغول شد.

این کتاب در چاپ چهارم با قیمت 12000تومان در 36صفحه گلاسه به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

کد خبر 406537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha