همشهری آنلاین: تهیه‌کننده برنامه «پنجره‌ها» از پخش فصل جدید این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان و برنامه جدید «به لیمو» خبر داد.

سریال

به گزارش ايسنا؛ سهیل سلیمانی درباره تغییر زمان پخش «پنجره‌ها» که قرار بود در ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود، گفت: شبکه آموزش برنامه‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان در ساعت پخش «پنجره‌ها» داشت به همین دلیل قرار شد برای جلوگیری از تداخل «پنجره‌ها» بعد از ماه رمضان جمعه‌ها ساعت ۱۰ از شبکه آموزش پخش شود.

او درباره آیتم‌های برنامه «پنجره‌ها» اظهار کرد: آیتم مجازی‌ها را همچنان در برنامه داریم. بخش پیشنهاد سفر را به برنامه اضافه می‌کنیم که بگوییم کجا برویم و چگونه کمترین هزینه ممکن را خرج کنیم. آیتم‌های سینمایی که بریده یک فیلم و موسیقی متنی را پخش می‌کردیم و گزارش‌های کودکانه را همچنان خواهیم داشت. همچنین سعی کردیم برنامه را مفرح‌تر و با ریتم تندتر به روی آنتن ببریم به این معنی که می‌خواهیم از زمان گفت‌وگوی خود کم و تعداد آیتم‌ها را بیشتر کنیم. بخش موزه‌گردی هم همچنان در برنامه وجود دارد که موزه‌ها را به مردم معرفی می‌کنیم.

تهیه‌کننده برنامه «پنجره‌ها» ادامه داد: بخش تاریخچه یکسری وسایل که نقش حیاتی برای زندگی ما داشتند و دارند را در برنامه ایجاد خواهیم کرد تا با زبانی طنازانه به مرور تاریخ آن بپردازیم. اولین قسمت این بخش از برنامه درباره تاریخچه موتور سیکلت است. همچنین اتاق فکر برنامه در حال مشورت هستند و ممکن است که آیتم دیگری هم اضافه شود.

سلیمانی در ادامه درباره برنامه جدید «به لیمو» که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: «به لیمو» قرار است مرجع تخصصی طب سنتی ایرانی و تغذیه باشد و اولین برنامه‌ای است که به صورت اختصاصی در تلویزیون برای این موضوع ساخته می‌شود. این برنامه با اجرای نسیم خشنودی قرار است از ششم خرداد، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ماه رمضان ساعت ۹صبح تا ۹:۳۰ از شبکه آموزش پخش شود و ساعت بازپخش آن هنوز مشخص نیست. «به لیمو» بعد از ماه رمضان به صورت عصرگاهی و به احتمال روزانه تا پایان امسال پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه «به لیمو» آیتم‌های مختلفی دارد، اضافه کرد: بخش اصلی برنامه، گفت‌وگوی تخصصی با زبان ساده برای مردم است تا برای آن‌ها کاربردی باشد. گفت‌وگوها با یک پزشک متخصص طب سنتی یا متخصص تغذیه شکل می‌گیرد. آیتم دیگری داریم که با مردم عادی درباره طب سنتی صحبت می‌کنیم. همچنین در هر قسمت یک گیاه مورد استفاده در طب سنتی ایرانی معرفی می‌شود.

کد خبر 406496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha