همشهری آنلاین: جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت: ما می‌توانیم بدون وابستگی به غرب و با کمترین امکانات کشور را توسعه داده و به پیش ببریم.

اسماعیل کوثری

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار اسماعیل کوثری در مراسم سی و سومین محفل انس اعضای تیم های اضطراری و امداد دوران دفاع مقدس افزود: کسی که دلش برای مملکت و آزادی بسوزد به معنای واقعی می توان جلوی هر زورگویی ایستادگی کرده و به پیش رفت.

وی توضیح داد: اکنون نیز باید همانند دوران دفاع مقدس از خلاقیت و ابتکار با کمترین امکانات موجود حرکت کرد زیرا در این صورت پیروزی در انتظار ملت ایران خواهد بود.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی ما است، گفت: اقتدار و ایستادگی امروز ما به واسطه کسانی است که از جان و مال خود گذشتند که ما نیز باید ادامه رو راه شهدا باشیم تا به نتیجه برسیم.

کوثری یادآورشد:با توکل بخدا بایدحرکت کنیم نه کدخدا، زیرا کدخدا اگر بتواند کاری برای خودش انجام می دهد.
وی ادامه داد: باید با توکل بخدا و تحت فرمان ولی امر مسلمین و کار و کوشش کشور را پیش برده تا به توسعه نهایی دست پیدا کنیم.

محفل انس اعضای تیم های اضطراری و امداد دوران دفاع مقدس را سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با حضور جمعی از پزشکان، اساتید، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و رزمندگان دفاع مقدس در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کرد.

کد خبر 406360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha