چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیگر سرشناس سینمای آمریکا پس از نزدیک به ۳۰ سال به تلویزیون برمی‌گردد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ریچارد گِر با درامی با عنوان «مادر، پدر، پسر» پس از نزدیک به ۳۰ سال در شبکه بی‌بی‌سی ظاهر می‌شود.

در این درام ریچارد گِر در نقش یک قدرت رسانه‌ای نقش آفرینی می‌کند.

در این سریال که در بی‌بی‌سی ۲ روی آنتن می‌رود، وی نقش مکس را بازی می‌کند. این شخصیت یک تاجر آمریکایی خودساخته کاریزماتیک است که مالک رسانه‌ای در بریتانیا و سراسر جهان است.

بازیگر «زن زیبا» در این باره گفت: تقریبا ۳۰ سال از زمانی که در تلویزیون کار کردم می‌گذرد و خیلی خوشوقتم که با بی‌بی‌سی در یک پروژه ۸ ساعته فوق‌العاده همکاری می‌کنم.

هلن مک‌کروری بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» و بیلی هول بازیگر «در ساحل سشیل» دیگر بازیگران این سریال هستند.  مک‌کروری در نقش همسر گر و هول در نقش کادن، فرزند این زوج  بازی می‌کنند. این درام به نوعی یادآور زندگی و روابط روپرت مرداک است.

در این سریال کادن روزنامه بریتانیایی پدرش را اداره می‌کند و خودش را آماده می‌سازد تا پا جای پای پدرش به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین مردان جهان بگذارد.  

ریچارد گر ۶۸ ساله سال ۱۹۹۰ به بودیسم گروید و در مراسم اهدای جوایز اسکار در سال ۱۹۹۳ از سیاست سرکوب‌گرایانه چین در قبال تبت به‌شدت انتقاد کرد. سخنان گر سبب شد که حکومت چین او را به این کشور ممنوع‌الورود کند اما او کوتاه نیامد و سال ۲۰۰۸ خواستار بایکوت کردن مراسم المپیک پکن شد. وی دو بنیاد تاسیس کرده یعنی «کمپین بین‌المللی برای تبت» واقع در واشنگتن و «بنیاد گر» در نیویورک تا از این اهداف حمایت ‌کند. به همین دلیل وی مغضوب هالیوود است و سال‌هاست در فیلم‌های مستقل بازی می‌کند.

از جمله فیلم‌های معروف گِر می‌توان به «شیکاگو»، «زن زیبا»، «سامرزبای»، «بی‌وفا» و «هاچیکو» اشاره کرد.

کد خبر 406276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha