همشهری آنلاین: وزارت خارجه فلسطین سفیران خود را از رومانی، جمهوری چک، مجارستان و اتریش را برای مشورت با آنها پیرامون مشارکت سفیران این کشور در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس فراخواند.

فلسطین سفیران خود در ۴ کشور اروپایی را برای مشورت فرا خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه فلسطین سفیران خود را از رومانی، جمهوری چک، مجارستان و اتریش را برای مشورت با آنها پیرامون مشارکت سفیران این کشور در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: وزارت خارجه فلسطین سفیران خود در این کشورها را به خاطر مشارکت سفیران رومانی، جمهوری چک، مجارستان و اتریش در مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس و اعلام قدس پایتخت رژیم اسرائیل فراخوانده است. این مشارکت در تضاد آشکار با قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل که شهر بیت المقدس را اشغال شده و مانع از انتقال سفارت کشورها به آن می داند، است. این فراخوانی به منظور مشورت با سفیران ما در این کشورها درباره مواضع و میزان پایبندی آنها به مواضع اتحادیه اروپا است. ما پایبندی بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل درباره فلسطین را ارج می نهیم.

کد خبر 405658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha