همشهری آنلاین: ایران حریفان خود را در جام جهانی فوتبال نابینایان اسپانیا که در روزهای ۷ الی ۱۷ ژوئن (۱۷ الی ۲۷ خرداد) در مادرید برگزار خواهد شد، شناخت.

Football

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، مدرسه 'ساگرادو کورازون' محل برگزاری این مسابقات روز دوشنبه (24 ارديبهشت) میزبان برگزاری مراسم قرعه‌کشی بود بازي‌هايي بود که برای نخستین بار در تاریخ این بازی‌ها ، 16 تیم ملی در آن شرکت می‌کنند.

  • گروه‌بندي مسابقات:

اسپانیا، ترکیه، مغرب و تایلند در گروه A

آرژانتین، فرانسه، کلمبیا و ایران در گروه B

چین، روسیه، مکزیک و کره جنوبی در گروه C

برزیل، انگلیس، کاستاریکا و مالی در گروه D

در این مراسم که «اولریخ فیسترر» رئیس کمیته فوتبال نابینایان، «آنخل لوییس گومز» رئیس فدراسیون ورزش نابینایان اسپانیا، تیم ملی فوتبال نابینایان اسپانیا و جمعی از بازیکنان و مربیان سابق فوتبال این کشور حضور داشتند، 'فیسترر' با اشاره به رشد فزاینده فوتبال نابینایان در سال‌های اخیر گفت که درحال حاضر این ورزش در بیش از 85 کشور جهان انجام می‌گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان اسپانیا نیز خاطرنشان ساخت که این جام جهانی یک چالش برای اسپانیا چه از نظر سازماندهی و چه از نظر ورزشی است.

بر اساس برنامه اعلام شده ، زمان دیدارهای تیم کشورمان به قرار زیر است:


8 ژوئن: آرژانتین و ایران ساعت 14 به وقت محلی (16 و سی دقیقه تهران)


10 ژوئن: فرانسه و ایران ساعت 16 و سی دقیقه محلی


12 ژوئن: کلمبیا و ایران ساعت 16 و سی دقیقه محلی

شایان ذکر است که از هر گروه دو تیم صعود می‌کنند، به طوری که تیم‌های گروه‌هاي A و C از یک سو و تیم های گروه‌های B و D از سوی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

 

کد خبر 405609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha