سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا این تیم در مجموع با برتری ۳ بر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ss

به گزارش ایسنا، دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک شاگردان شفر به اتمام رسید تا استقلال با نتیجه مجموع ۳ بر ۲ به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

گل‌های استقلال را در این دیدار مامه تیام در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی، ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۶۵ وارد دروازه استقلال کرد.

  • نیمه نخست:

به محض آغاز بازی و در همان ثانیه‌های ابتدایی، مامه تیام با خطایی که روی فخرالدینی مرتکب شد از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۰: حرکت آرمین سهرابیان با برخورد این بازیکن با ولسیانی همراه شد و مدافع استقلال تعادلش را از دست داد تا داور اعلام پنالتی کند. مامه تیام پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت مظاهری توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای فخرالدینی با ضربه سر ولسیانی از روی خط محوطه شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق تیام به فرشید اسماعیلی با دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن به چپارف رسید که ضربه پای راست این بازیکن ازبک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس‌کاری بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به باقری رساند که شوت این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: سانتر حسینی با دفع ناقص مدافع‌های استقلال به بوحمدان رسید که ضربه این بازیکن را پژمان منتظری برگشت داد.

دقیقه ۲۹: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر به بوحمدان که فضای مناسبی در سمت راست داشت، او را راه انداخت و شماره ۸۸ ذوب‌آهن نیز پس از طی چند قدم با خودخواهی ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر، تبریزی را با رحمتی تک به تک کرد اما کنترل نه چندان مناسب این مهاجم، توپ را در اختیار دروازه‌بان آبی‌ها قرار داد.

دقیقه ۴۱: توپ در پشت محوطه جریمه به تیام رسید که ضربه فوق‌العاده و کات‌دار این بازیکن گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

  • نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: سانتر محمدرضا حسینی از سمت راست، توپ را به کی‌روش رساند و این بازیکن توپ را برای حدادی‌فر کاشت که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: توپ‌گیری استقلالی‌ها، توپ را به تیام رساند و او نیز وریا غفوری را از سمت راست راه انداخت. مدافع چپ استقلال پس از یک سرتوپ با پاس به بیرون تیام را صاحب توپ کرد و این بازیکن گل‌ سوم را به ثمر رساند تا در این دیدار هت‌تریک کند.

دقیقه ۶۵: حرکت فخرالدینی از سمت راست با پاس در عرض این بازیکن به حدادی‌فر همراه شد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۸۴: سانتر خسرو حیدری به تیر دروازه برخورد کرد و ضربه برگشتی فرشید باقری را مظاهری به زیبایی دفع کرد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسیده بود اما با برتری استقلال در دیدار برگشت، این تیم توانست در مجموع با حساب ۳ بر ۲ جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

با صعود استقلال، چهار تیم غرب آسیا در مرحله بعد مشخص شدند. استقلال و پرسپولیس از ایران و السد و الدحیل از قطر، تیم‌هایی هستند که با قرعه‌کشی دوم خرداد، حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شناخت.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

ترکیب ذوب‌آهن: محمدرشید مظاهری، وحید محمد زاده، اکبر ایمانی، جورج ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، محمدرضا تبربزی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، کی‌روش استنلی.

کد خبر 405587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha