همشهری آنلاین: سایت میرور اعلام کرد که ساموئل بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را در کارنامه خود داشت، فوت کرده است.

ساموئل

ورزش 3 نوشت: این مدافع ترینداد و توباگویی که سابقه حضور در آستون ویلا را در کارنامه خود دارد، در یک تصادف رانندگی کشته شده است.

ساموئل در دوران حضور پرویز مظلومی به استقلال پیوست تا آغاز لیگ چهاردهم در جمع آبی پوشان حضور داشت و سپس به تیم فوتبال پیکان پیوست و در پایان لیگ چهاردهم از فوتبال ایران رفت.

این بازیکن در تیم‌های مطرح دیگری مانند کاردیف و آستون ویلا به میدان رفته بود و در 38 سالگی در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

جی لوید ساموئل که در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس نیز به میدان رفته بود و سابقه سال‌ها بازی کردن در لیگ برتر را در کارنامه داشت، امروز ( سه‌شنبه  25 ارديبهشت9 و بعد از آنکه فرزندان خود را به مدرسه رساند، در جریان یک تصادف و برخورد با کامیون در نزدیکی واریگریتو درگذشت.

اگرچه پلیس و آتش نشانی خیلی زود به صحنه رسیدند اما یک شاهد عینی از آتش گرفتن خودروی جی لوید ساموئل و تلاش او برای شکستن شیشه و خارج شدن از ماشین خبر داده اما متاسفانه این تلاش‌ها به نتیجه‌ای نرسیده و جی لوید ساموئل درگذشته است.

جی لوید ساموئل که متولد ترینداد و توباگو بود، در جنوب شرقی لندن رشد کرد و استعدادهای او توسط مدرسه فوتبال چارلتون کشف شد اما باشگاه آستون ویلا خیلی زود متوجه استعداد جی لوید ساموئل شده و بدین ترتیب این هافبک تنومند راهی باشگاه میدلندز شده و دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

جی لوید ساموئل در تمامی رده‌های پایه تیم ملی انگلیس از جمله زیر 18 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال به میدان رفته و در سال 2007 راهی بولتون شد و تبدیل به یکی از بازیکنان مهم تیم سام آلاردایس گردید.

ساموئل بعد از 4 فصل موفق در بولتون، در میانه لیگ یازدهم با تصمیم مظلومی به استقلال پیوست و تا پایان لیگ سیزدهم در استقلال حضور داشت و سپس با یک فصل بازی در پیکان به کار خود پایان داد.

جی لوید ساموئل تنها 2 بار برای تیم ملی ترینداد و توباگو بازی کرد اما در رده‌های پایه تیم ملی انگلیس بازیکنی شناخته شده بود.

کد خبر 405576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha