سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نقاشی‌های رضا بابک، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در قالب نمایشگاه «زنگ نقاشی» عصر جمعه ۲۸ اردیبهشت در موسسه هنری سکو به نمایش درمی‌آید.

رضا بابک

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هنرآنلاين، نرگس سلیمان‌زاده، نقاش و مدیر موسسه هنری سکو در اين باره گفت: «سکو در كنار برگزاری کلاس‌های هنری و جلسه‌هاي سخنرانی و كارگاه‌های تخصصی در اندیشه تبدیل شدن به یک پاتوق هنری است. اين موسسه تلاش خواهد کرد فرصت‌هایي براي دورهمی هنرمندان و هنردوستان فراهم کند که در این روزگار کمتر شاهد آن هستیم.»

به گفته سليمان‌زاده، نخستین برنامه موسسه سكو نمايشگاه «زنگ نقاشی» رضا بابک است تا هم دوستداران این هنرمند باسابقه از نزدیک با او دیدار کنند و هم گوشه‌هایی از هنرهای کمتر دیده‌شده اين چهره پيشكسوت و محبوب به تماشا درآید. این برنامه در اصل گرامیداشت یک عمر تلاش هنرمندانه استاد بابک است و در آن 30 اثر نقاشی مربوط به سه دهه اخیر در معرض ديد قرار مي‌گيرد.

نمايشگاه «زنگ نقاشی» بابک ساعت 19 تا 22 جمعه 28 اردیبهشت در موسسه هنری سکو به نشانی میرداماد، روبه‌روی بانک مرکزی، خیابان تبریزیان، نبش نازنین، شماره 16 برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان و دوستداران هنر در آن آزاد است.

کد خبر 405552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha