همشهری آنلاین: نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور به نام شهید دکتر بهرام شکری، افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان تخصصی دندانپزشکی

به گزارش ایرنا، اين بيمارستان، با حضور سردار سرلشکر پاسدار، محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در مساحتی حدود یک هزار و 650 متر مربع با 77 یونیت دندانپزشکی به مساحت مفید 950 متر مربع با استانداردهای روز دنیا افتتاح شد.

ارائه عالی‌ترین سطح خدمات دندانپزشکی با برترین کیفیت و ایمن با رویکرد سلامت محور، مبتنی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از تجهیزات و یونیت‌های ساخت ایران از ویژگی‌های نخستین بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) عنوان شده است.

قرار است این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در کلانشهر تهران به ارائه خدمات متنوع دندانپزشکی به درخواست کنندگان این نوع خدمات اعم از نیروهای مسلح و سایر شهروندان بپردازد.

در آیین افتتاح و بهره برداری این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی دکتر علیرضا جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، حجت الاسلام و المسلمین محمد دهقانی،  نماینده ولی فقیه در این دانشگاه ،خانواده معزز شهید دکتر بهرام شکری و شماری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بقیه الله العظمی (عج) حضور داشتند.

شهید دکتر بهرام شکری نخستین دندانپزشک رسمی سپاه بود که در سال 1360 از سوی گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 405543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha