همشهری آنلاین: نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور به نام شهید دکتر بهرام شکری صبح امروز (سه شنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

افتتاح

به گزارش ایرنا، این بیمارستان در مساحتی حدود یک هزار و 650 متر مربع با 77 یونیت دندانپزشکی به مساحت مفید 950 متر مربع با استانداردهای روز دنیا افتتاح شد.

ارائه عالی ترین سطح خدمات دندانپزشکی با برترین کیفیت و ایمن با رویکرد سلامت محور، مبتنی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از تجهیزات و یونیت های ساخت ایران از ویژگی های نخستین بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) عنوان شده است.

قرار است این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در کلانشهر تهران به ارائه خدمات متنوع دندانپزشکی به درخواست کنندگان این نوع خدمات اعم از نیروهای مسلح و سایر شهروندان بپردازد.

در آیین افتتاح و بهره برداری این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی دکتر علیرضا جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، حجت الاسلام و المسلمین محمد دهقانی نماینده ولی فقیه در این دانشگاه ،خانواده معزز شهید دکتر بهرام شکری و شماری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بقیه الله العظمی (عج) حضور داشتند.

شهید دکتر بهرام شکری نخستین دندانپزشک رسمی سپاه بود که در سال 1360 از سوی گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  • سرلشکر جعفری: سپاه یک سازمان انسان محور است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک سازمان انسان محور و نه تجهیزات محور است.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری روز سه شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور به نام شهید دکتر بهرام شکری در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: سازمان های نظامی دنیا معمولا تمرکزشان روی تجهیزات و فناوری است و اگر قدرتی دارند به دلیل دارا بودن این عوامل است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا فرموده اند که سپاه پاسداران یک نیروی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است که فرهنگی بودن آن مقدم بر نظامی بودن آن است.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: سپاه باید بیش از گذشته نسبت به نیروی انسانی توجه کند و محوریت خودش را در حوزه نیروی انسانی مومن و بصیر و انقلابی توسعه دهد؛ چرا که از ویژگی های یک نیروی انقلابی، مردمی بودن و خدمت به مردم است و ما آفت و چالش های حفظ ویژگی های مردمی و انقلابی سپاه را الگوگیری و تقلید از سیستم های رایج در کشور یا دنیا می دانیم.

وی تصریح کرد: باید در مجموعه سپاه از مقوله درآمدزایی و الگوگیری از مجموعه هایی که با اهداف و اولویت های دیگری شکل می گیرد، دوری کنیم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه وظیفه سپاه پاسداران «الگوسازی» است، خاطرنشان کرد: سپاه یک مجموعه حاکمیتی است و ارائه خدمات آن باید ارزان، باکیفیت و مورد قبول جامعه باشد.

فرمانده کل سپاه در خصوص بیمارستان تخصصی دندانپزشکی که امروز افتتاح شد هم اظهارداشت: این بیمارستان در نوع خود، چهارمین بیمارستان در جهان بعد از آمریکا، انگلیس و کره است و این از افتخارات جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان دندانپزشکی گفت: مردم منطقه با فداکاری هایشان شیرینی پیروزی را چشیدند و ملت فلسطین نیز با همین استقامت می توانند شیرینی پیروزی را در آینده ای نزدیک بچشند.

جعفری با اشاره به حوادث روز نکبت در فلسطین اشغالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دنیا پر از ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکاست و برخی کشورهای خائن منطقه که نام اسلام را هم یدک می کشند، در این ظلم و ستم به مردم مظلوم و مسلمان منطقه شریک هستند و این مساله برای جهانیان آشکار است.

وی ادامه داد: این استقامت و پایداری که به تبعیت از انقلاب اسلامی در سطح منطقه انجام می گیرد به دلیل درس هایی است که از مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله و همچنین حوادث دیگری مثل استقامت جنوب لبنان و سوریه و یمن و پیروزی هایی است که از این مقاومت ها به دست آمده است.

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور به نام شهید دکتر بهرام شکری صبح امروز (سه شنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در مساحتی حدود یک هزار و 650 متر مربع با 77 یونیت دندانپزشکی به مساحت مفید 950 متر مربع با استانداردهای روز دنیا افتتاح شد.

ارائه عالی ترین سطح خدمات دندانپزشکی با برترین کیفیت و ایمن با رویکرد سلامت محور، مبتنی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از تجهیزات و یونیت های ساخت ایران از ویژگی های نخستین بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) عنوان شده است.

قرار است این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در کلانشهر تهران به ارائه خدمات متنوع دندانپزشکی به درخواست کنندگان این نوع خدمات اعم از نیروهای مسلح و سایر شهروندان بپردازد.

کد خبر 405539

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha