همشهری آنلاین: رییس جمهوری در دیدار سفیر جدید لبنان در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از دولت و ملت این کشور برای مقاومت مقابل گروه‌های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

روحانی سفیر لبنان

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی درمراسم دریافت استوار نامه حسن عباس سفیر جدید لبنان در تهران بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در این کشور به عنوان کشور بسیار مهم خاورمیانه تاکید کرد.

وی روابط ایران و لبنان را در طول تاریخ عمیق، دوستانه و صمیمانه خواند و اظهارداشت: ایران از گسترش و تعمیق روابط در همه عرصه‌ها با لبنان استقبال می‌کند.

رییس جمهوری با ابراز خرسندی از همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب مختلف در لبنان، انتخابات اخیر در این کشور را نشان دیگری از اداره لبنان براساس مردم سالاری و نظر مردم دانست.

روحانی گفت: امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران - بیروت را مستحکم‌تر سازد.

سفیر جدید لبنان در تهران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که لبنان مصمم است روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها گسترش و توسعه دهد.

کد خبر 405522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha