همشهری آنلاین: مهران شهبازی در یک نفره و صدرالدین صادقی و امین بشیرزاده در دونفره قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان مردان شدند.

Badminton Teams

به گزارش فدراسیون بدمنیتون، مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون آقایان در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

دیدار مرحله نهایی این رقابت‌ها در قسمت یک نفره بین مهران شهبازی از کردستان و سروش اسکندری از زنجان برگزار شد و در پایان این مسابقه مهران شهبازی توانست با نتیجه ۳ بر 1 به برتری دست یافته و به مقام قهرمانی قسمت برسد. سروش اسکندری از زنجان دوم شد و محمد پایروند از تهران و مهدی انصاری از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دیدار فینال قسمت دونفره بین تیم امیر قاسمی از تهران و علبرضا قاسمی از زنجان و تیم صدرالدین صادقی و امین بشیرزاده از کرمانشاه برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم صادقی و بشیرزاده خاتمه یافت و آنها به مقام قهرمانی دست یافتند.

امیر قاسمی و علیرضا قاسمی دوم شدند و تیم‌های محمدرضا باقری و علی حسین‌خانی از زنجان و زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مهران شهبازی

 

کد خبر 405499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha