همشهری آنلاین: ثریا آقائی از تهران در یک نفره و هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران در دونفره قهرمان مسابقات انتخابی بدمینتون بانوان شدند.

Hamedanchi- Abdolkarimi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد و در پایان ثریا آقائی از تهران در قسمت یک نفره و ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی از تهران در قسمت دونفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

دیدار مرحله پایانی این رقابت‌ها در قسمت یک نفره بانوان بین ثریا آقائی از تهران و یگانه کرمانی از اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر 0 به سود ثریا آقائی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت، یگانه کرمانی دوم شد و یسری بیگی از اصفهان به مقام سوم دست یافت.

در دیدار نهایی مسابقات دونفره هم تیم هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران به مصاف تیم پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از سمنان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر 1 به سود تیم تهراني خاتمه یافت و اين تيم به مقام قهرمانی دست یافت، تیم سمناني دوم شد و تیم نازنین زمانی و یگانه تفریشی از تهران به مقام سوم دست یافت.

ثریا آقایی

 

کد خبر 405497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha