دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

۱۷ روز پس از قتل سلاله، دختر ۵ ساله آق‌قلایی، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان گلستان فرستاده شد تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.

حوادث دادگاه

به گزارش همشهری، این جنایت روز ششم اردیبهشت امسال در روستای گری آق قلا در استان گلستان اتفاق افتاد. آن روز سلاله از خانه پدربزرگش به سوی خانه دایی مادرش می‌رفت اما به طرز عجیبی مفقود شد.

پدر و مادر سلاله جست‌وجوهایشان را برای یافتن او آغاز کردند تا اینکه چند ساعت بعد جسد جگرگوشه‌شان را داخل کیسه‌ای که در انباری خانه یکی از همسایه‌ها بود پیدا کردند. از آن زمان بود که پای پلیس وسط کشیده و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل این جنایت آغاز شد. تحقیقاتی که چند ساعت بعد به دستگیری قاتل سلاله انجامید.

متهم مردی 40ساله به نام غفور است که معتاد و سابقه دار است. او که چند سال قبل همسرش را طلاق داده به قتل سلاله اعتراف کرد و گفت دست و پای دختربچه را بسته و پارچه‌ای روی صورتش کشیده و او را رها کرده است. وی ادامه داد: ما با خانواده سلاله نسبت دور فامیلی داریم. برای گرفتن چای به در خانه یکی از اقوامش رفته بودم اما آنها به من چای ندادند و بیرونم کردند. من هم در راه سلاله را دیدم و برای گرفتن انتقام او را داخل کیسه انداختم و در انباری خانه‌ای رهایش کردم.

در ادامه رسیدگی به این پرونده سلامت روانی متهم مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد او هنگام ارتکاب جنایت در سلامت کامل به سر می‌برده است. او چند روز قبل توسط مأموران به محل وقوع جنایت منتقل شد و مقابل بازپرس پرونده صحنه جنایت را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از جنایتی را که مرتکب شده بود شرح داد. بازسازی صحنه جنایت توسط متهم جای تردیدی در قاتل بودن او باقی نمی‌گذاشت. به همین دلیل تحقیقات با صدور کیفرخواست پایان یافت و پرونده به دادگاه کیفری یک استان گلستان فرستاده شد و قرار است متهم به‌زودی به شکل ویژه در دادگاه محاکمه شود.

کد خبر 405470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha