همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ٣١ اردیبهشت و برای سایر سطوح تا خرداد پرداخت می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از سازمان تامين اجتماعي، سیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران و شعبه تامین اجتماعی شمیران از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیات دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می‌کنند، ١٩.5درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است.

وی تصریح کرد: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب‌تری انجام شود.

نوربخش تقبل ریسک‌های اقتصادی و اجتماعی را ماموریت اصلی سازمان‌های بیمه‌گر عنوان کرد و اظهار داشت: در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک‌های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک‌های مختلف به مردم منتقل نشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک‌های اجتماعی و اقتصادی را دارند. ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک‌ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و برای تحقق این رضایتمندی تلاش می‌کنیم.

نوربخش هدف نهایی تمام اقدامات و برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی را ارتقاء خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه‌های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت سازمان تامین اجتماعی باشد و این کار وظیفه همکاران است. خروجی همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های ما باید به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب منجر شود و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ١٠درصد بیمه‌شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه‌ساز ارتقای خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.

کد خبر 405454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha