همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

Sport

این مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور ۲۵۴ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم در کلیه مواد و کلاس‌های پزشکی برگزار شد.

در پایان تیم لرستان با ۴۸ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران الف با ۴۰ امتیاز نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم خوزستان با ۳۸ امتیاز رسید.

عناوین پنجم تا سی و یکم نیز به ترتیب به تیم‌های کرمانشاه، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان، مرکزی، یزد، هرمزگان، اردبیل، کردستان، مازندران، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، خراسان رضوی، البرز، سمنان، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، قم، تهران ب، قزوین، همدان، خراسان شمالی، گلستان و آذربایجان غربی (هر دو ۳ امتیاز)، ایلام و سیستان و بلوچستان (هر دو یک امتیاز) رسید.

رقابت های بخش بانوان نیز روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت یک روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و پس از آن با بررسی نتایج به دست آمده از این دوره مسابقات، بهترین‌ها به اردوهای تیم ملی برای آمادگی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا دعوت خواهند شد.

 

کد خبر 405409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha