همشهری آنلاین: رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور در بخش مردان با قهرمانی مشترک تهران و البرز خاتمه یافت.

Sport

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در پایان دو روز برگزاری بیست و هفتمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی مردان کشور، تیم‌های استان تهران و البرز عنوان نخست مشترک را در رده‌بندی امتیازی به دست آورد.

در این رقابت‌ها و در مجموع امتیازی تیم‌های استان تهران و البرز با کسب امتیاز ۵۳ به صورت مشترک عنوان نخست را كسب كردند، تیم توابع تهران با ۳۹ امتیاز دوم شد و تیم بوشهر با ۳۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

اين مسابقات در دو بخش استخری و ساحلی روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه در جزیره کیش برگزار شد.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها، در بخش ۴ در ۹۰ متر، تیم خراسان رضوی (صادقی، قاسمی طوس، قنبرزاده، کاشف تبریزیان) عنوان نخست را کسب کرد، تیم هرمزگان (ارتنگ، آشوبی، نجفی، درویشی) جایگاه دوم را به دست آورد و تیم بوشهر (برازجانی، دریایی‌نژاد، قائدزاده، برازجانی) بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش ۹۰ متر سرعت در ساحل، فرشاد ادواری از استان البرز به عنوان نخست دست یافت، رضا قاسمی از استان تهران دوم شد و سید رضا کاشف تبریزیان از خراسان رضوی جایگاه سوم را به دست آورد.

در بخش پرچم در ساحل، میلاد برازجانی از بوشهر جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، رضا قاسمی از تهران دوم شد و فرشاد ادواری از استان البرز عنوان سوم را به دست آورد.

در بخش ۲۰۰ متر با مانع، امیرعباس امرالهی از توابع تهران اول شد، سعید آشتیانی از تیم تهران جایگاه دوم را به دست آورد و احسان شفائیان از البرز جایگاه سوم را از آن خود كرد.

در روز دوم در بخش ۵۰ متر حمل آدمک با تیوپ و پای غواصی، بهشاد علیزاده از تیم مازندران جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، پوریا شفیعی از تیم البرز دوم شد و پدرام مالدار از تیم توابع تهران عنوان سوم را كسب كرد.

در بخش ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، خشایار حسینیان از تیم البرز اول شد، بهشاد علیزاده از تیم مازندران عنوان دوم را به دست آورد و پوریا مالدار از تیم توابع تهران جایگاه سوم را کسب کرد.

در بخش ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک، تیم تهران جایگاه نخست را به دست آورد، تیم البرز دوم شد و تیم فارس عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش پرتاب طناب، تیم بوشهر اول شد، تیم خراسان رضوی عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم کردستان جایگاه سوم را به دست آورد.

 

کد خبر 405408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha