یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

مجرم سابقه داری که با معرفی خود به‌عنوان مأمور مبارزه با مواد‌مخدر دست به سرقت می‌زد در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که شاگرد نمایشگاه خودروست و خودروهایی که با آنها به سرقت می‌رفت متعلق به مشتریان بود.

متهم

به گزارش همشهری، چندی قبل مردی به کلانتری 132نبرد رفت و گفت سرنشینان یک خودروی سمند با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از او سرقت کرده‌اند. او گفت: قصد داشتم از میدان آقا نور به ترمینال خاوران بروم که سوار یک خودروی سمند با 2سرنشین شدم. آنها گفتند که مأمور هستند و باید من را بازرسی کنند. من کارت شناسایی خواستم اما آنها کتکم زدند و کارت عابربانکم را با رمز از من گرفتند و فرار کردند.

بررسی محلی که مأموران قلابی از آنجا از حساب مالباخته برداشت کرده بودند نشان می‌داد یکی از آنها سارقی سابقه‌دار به نام مجید است. به این ترتیب وی و همدستش در ورامین دستگیر شدند و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهم اصلی در یک نمایشگاه فروش خودرو به‌عنوان کارگر کار می‌کرد و از خودروهایی که مشتریان برای فروش می‌آوردند برای سرقت استفاده می‌کرد.

سرهنگ داوود فر همچنین از صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش هر دو متهم خبر داد و از شهروندانی که از آنها شکایتی دارند خواست به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 405361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha