همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امروز ۱۰۰ درصد از تجهیزات دفاعی خود را در داخل تولید می‌کنیم و تقریبا این نیرو در تولید تجهیزات دفاعی به خودکفایی رسیده است.

ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» روز شنبه در همایش رونمایی از کتاب «الگوی فرماندهی مطلوب» که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با اعلام این مطلب، اظهار داشت: فرماندهی در نیروی زمینی بر 3 اصل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش اعتقاد ما این است که ولایت صراط مستقیم است. امروز در غیاب رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع)، ولی امر مسلمین به عنوان صراط مستقیم برای ما محسوب می شود. وظیفه ما شکرگزاری و اطاعت محض از فرامین مقام ولایت است که می‌تواند توانایی های ما را به منصه ظهور برساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: کتاب 'فرماندهی مطلوب از منظر مقام معظم رهبری' یک دانشنامه کامل است.
وی درباره پیشینه تهیه و تالیف این کتاب گفت: از سال 92 در سمینار فرماندهان نیروی زمینی بنده درخواست کردم که اصول یک فرماندهی مطلوب تبیین شود و تلاش کردیم به دلیل اهمیت موضوع، این بحث را در یک همایش جداگانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم. امروز در حال برنامه ریزی هستیم که این کتاب را در دو واحد درسی در دانشگاه افسری قرار دهیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه آنچه که منویات رهبری در بحث مدیریت مطلوب است در این کتاب گردآوری شده، اظهار داشت: این کتاب نتیجه یک عمر به سمت قله‌ها حرکت کردن ارتش جمهوری اسلامی است. جهاد نزاجا جایگاهی بوده است که توانسته است پتانسیل‌های نیروی زمینی را با هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت به منصه ظهور برساند.

کد خبر 405219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha