همشهری آنلاین: نمازگزاران جمعه تهران با ابراز انزجار از عهد شکنی و سیاست‌های خصمانه رئیس جمهور و دولت آمریکا با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی همچون «آقای ترامپ غلط می‌کنید» بر محکومیت سیاست‌های استکبار امریکا تاکید کردند.

راهپیمایی ضد ترامپ

به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه تهران امروز (21 ارديبهشت) پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از درب‌های خروجی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کرده و عهد شکنی رئیس جمهور آمریکا و تهدید ملت ایران از سوی وی را محکوم کردند.

راهپیمایان با شعارهایی از جمله « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود » از سران استکبار جهانی ابراز انزجار کرده و با سردادن شعارهایی همچون « ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده »، « این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده » و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» بر آمادگی خود برای مقابله با مکر و کید دشمنان تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی ضدآمریکایی ضمن به آتش کشیدن پرچم این کشور قطعنامه پایانی قرائت شد.

در این قطعنامه بهانه‌جویی‌ها و اقدام جنون‌آمیز ترامپ ابله با ایجاد جنگ روانی، عهدشکنی و خروج یک‌جانبه از برجام و اظهارات سخیف او علیه ایران‌مقتدر، اثبات‌ کننده مجدد خوی استکباری سردمداران کفرپیشه طاغوت ‌اعظم آمریکای جنایت‌پیشه دانسته شده است.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ما تظاهرات کنندگان با شناخت کامل از اهداف شوم و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ آمریکا که برای سیطره سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خویش بر جهانِ زیرسلطه از هیچ جنایتی خودداری نمی‌نماید، کماکان آمریکای جهان‌خوار را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بالذات دولتی دانسته و شدیداً آن را محکوم می‌کنیم.

«مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تعلیق اولیه فعالیت‌های هسته‌ای و مذاکرات هسته‌ای منتجّ به امضای قرارداد موسوم به برجام، علیرغم بی‌اعتمادی مستدل، منطقی و آینده‌نگرانه معظّم‌له نسبت به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانانش که نه تنها مانع اقدامات مقامات نشدند بلکه با درایت و هوشمندی مستمراً دولت و تیم مذاکره کننده را تایید فرمودند، حجّت را بر همگان تمام کرد، لذا واقع‌بینی و عبرت‌آموزی از وقایع سال‌های اخیر و التزام عملیِ بی‌چون و چرا به منویات مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی را مصرانه از تمامی دست‌اندرکاران و گروه‌ها خاصه مسئولین محترم اجرایی خواهانیم.»

راهپیمایان با شعار « الله اکبر خامنه‌ای رهبر» بندهای این قطعنامه را مورد تایید قرار می‌دادند.

کد خبر 405153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha