پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

استقلال بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در اصفهان باخت اما بدترین خبر برای استقلالی‌ها این شکست نبود.

استقلال

استقلال

دو هافبک اصلی و تاثیرگذار آبی‌ها در این بازی دچار آسیب‌دیدگی شدند تا بدترین سرنوشت ممکن را برای این تیم در اصفهان رقم بزنند. مصدومیت امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان، اتفاق کمرشکنی برای آبی‌هاست؛ به‌خصوص آسیب‌دیدگی شجاعیان که پارگی رباط‌صلیبی است و پایان تلخی را برای فصل جذاب او رقم زده است.

  • شجاعیان رفت تا نیم‌فصل بعدی

داریوش شجاعیان در بازی با ذوب‌آهن فقط 43دقیقه در میدان دوام آورد و با شرایطی تلخ زمین را ترک کرد. او در این دقیقه به‌اجبار جای خود را به علی قربانی داد و این در حالی بود که فریادهای دردناک داریوش و شرایط زانوی این بازیکن نشان می‌داد مصدومیت سختی برای او رقم خورده است. شجاعیان بعد بازی بلافاصله راهی تهران شد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. بعد از معاینه‌های فراوان مشخص شد رباط صلیبی این بازیکن پاره شده و شجاعیان 6 تا 7ماه دور از میادین خواهد بود. او بعد از کاهش ورم زانوی خود تحت عمل‌جراحی قرار می‌گیرد تا روند درمانی خود را ادامه بدهد. این همان مصدومیتی است که دو سال قبل برای روزبه چشمی هم پیش آمد و یک فصل کامل را از او گرفت. حالا رفیق صمیمی روزبه باید با دوری طولانی‌مدت از میادین کنار بیاید. شجاعیان یکی از هافبک‌های مورد توجه کی‌روش هم بود و شانس زیادی برای حضور در لیست 23نفره جام‌جهانی روسیه داشت. او با این آسیب‌دیدگی بدموقع جام‌جهانی را از دست داد؛ آیا استقلال هم لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد؟

  • میلاد: من کاره‌ای نبودم

یکی از اتفاقات جالب بعد از مصدومیت شجاعیان، حمله دسته‌جمعی هواداران استقلال به صفحه شخصی میلاد فخرالدینی بود. این هواداران که فخرالدینی را باعث و بانی مصدومیت شجاعیان می‌دانستند برای انجام مراسم همیشگی توهین و ناسزا خودشان را به صفحه میلاد رساندند. حال آنکه بازیکن ذوب‌آهن اصرار دارد هیچ نقشی در مصدوم شدن شجاعیان نداشته و مرور فیلم بازی هم نشان می‌دهد حق کاملا با اوست. فخرالدینی صبح روز بعد از بازی به فارس گفت: «متاسفانه از شب گذشته تا امروز اتفاقاتی رخ داده و برخی‌ها الکی بعضی مواقع شلوغ‌کاری می‌کنند. شما اگر صحنه مصدومیت شجاعیان را ببینید، من نزدیک به نیم‌متر با او فاصله دارم و شجاعیان وقتی به توپ رسید پایش پیچید و همانجا رباط پایش پاره شد. ما بازیکنان همه با هم رفیق هستیم و بلافاصله بعد از بازی با او تماس گرفتم و خدا می‌داند برایش نذر کردم که اتفاقی نیفتاده باشد، ولی متاسفانه رباط پای او پاره شد. من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و تمام هم‌تیمی‌هایم می‌دانند چقدر موضوع را پیگیری کردم. شب گذشته تا نزدیکی‌های صبح خوابم نبرد، چون خودم عمل رباط صلیبی انجام داده‌ام و می‌دانم مصدومیت برای یک بازیکن چقدر سخت است.»

  • پای فرمانده ترک خورد

اما مصدومیت داریوش شجاعیان تنها بدشانسی استقلالی‌ها در بازی با ذوب‌آهن نبود. امید ابراهیمی، فرمانده خط میانی استقلال هم تمامی دقایق نیمه‌دوم را با درد بازی کرد و حالا گفته می‌شود استخوان پای او ترک خورده است. ابراهیمی در نیمه اول پس از برخورد با یکی از بازیکنان ذوب‌آهن با آسیب‌دیدگی از ناحیه استخوان روبه‌رو شد. هافبک شماره6 و ملی‌پوش استقلال بلافاصله به تهران برگشته و درمان خود را آغاز کرده است اما با توجه به‌شرایط سختی که به‌وجود آمده ابراهیمی برای رسیدن به دیدار برگشت کار بسیار سختی دارد. او فعلا تحت نظر پزشکان باشگاه است و گفته می‌شود با فیزیوتراپی خواهد توانست در بازی برگشت به‌میدان برود. البته باید ریسک تشدید مصدومیت و از دست دادن جام‌جهانی را هم به جان بخرد.

کد خبر 405094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha